Koszt pomocy komputerowej

W internecie można znaleźć dosyć zróżnicowane cenniki firm informatyczno-komputerowych. Ceny są zależne od wielkości firmy, szybkości wykonanej usługi i zastosowanych materiałów.

Niejednokrotnie widziałem ceny, które wywołały u mnie myśl typu „z takimi cenami to oni klientów nie mają albo śpią na złotym łóżku”.
Nie wspominając już, że często np: instalują Windowsa i całą resztę jak aktualizacje i optymalizację systemu olewają – klient wróci i firma ma zarobek. Tak być nie powinno, ale rozumiem ich. Muszę jakoś się utrzymać, chociaż praktyka ta nie jest „zdrowa” dla klienta.

Cena, a jakość usługi

Nie zawsze wysoka cena świadczy o wysokiej jakości usługi i zastosowaniu lepszych materiałów. Jak wcześniej wspomniałem, firmy często wykonują jedna czynność a reszta… no cóż, niech się klient martwi „U nas działało”. Nie mówiąc już o stosowaniu, niejednokrotnie materiałów z najniższej półki.

Jest wiele elementów, na których można oszukać klienta, w końcu skoro przyszedł do serwisanta, to się nie zna – można mu wcisnąć wszystko. Tak być oczywiście nie powinno.

Pomoc komputerowa za darmo

Jak to? Jedni biorą kupę kasy, a inni robią za darmo?

Nie mam firmy i jestem osobą prywatną. Nie mogę mówić ile dana pomoc (nie oferuję usług) kosztuje. Proponuję samemu poczytać w internecie ile za daną rzecz serwisy informatyczno-komputerowe biorą i na tym kończę temat pieniędzy.

Raz a porządnie

Ja jestem z ludzi, którzy wolą zrobić coś raz, a porządnie. Nie chcę, aby ktoś do mnie wracał z pretensjami, czy problemem naprawionego dopiero co sprzętu. Fakt, zdarzają się przypadki, że wszystko było sprawne, a po paru dniach nagle nie działa. Niestety takie przypadki nie są miłe, bo druga osoba patrzy na naprawiającego jak na oszusta… no, ale co zrobić? Jedyne co może serwisant w takim momencie zrobić to sprawdzić ponownie sprzęt i poinformować co odmówiło współpracy.

Ważne, aby nie oszukiwać drugiego i mieć czyste sumienie!

Ceny materiałów i podzespołów

Ja pokazuję i doradzam, a Ty kupujesz. Ewentualnie ja zamawiam, płacę, dostajesz rachunek i oddajesz koszt zakupionych rzeczy.

Masz gwarancję producenta, nie moją. Nie biorę prowizji i nie zawyżam ceny danych elementów.


Jak możesz się odwdzięczyć?

Jeśli:
  • podobają Ci się wpisy
  • doceniasz ogrom pracy włożony w stronę
  • pomogłem Ci na forum, grupie, prywatnie na messengerze, telefonicznie lub poprzez e-mail
  • jesteś wdzięczny/a za szybką i treściwą odpowiedź
  • moja podpowiedź pomogła Ci wybrać najlepszy sprzęt
  • moja sugestia poprawiły komfort pracy na komputerze lub/i laptopie

Ta strona używa plików cookies.
Polityka Prywatności   
OK